6041 KJ Roermond
Stuurt u ons een e-consult
Wij streven ernaar om u binnen onze huisartsenpraktijk zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht het toch voorkomen dat u niet tevreden bent over het contact met onze praktijk, of over een behandeling bij een van onze medewerkers, dan kunt u hier lezen hoe u uw klacht kunt melden. Vanzelfsprekend willen wij uw klacht op een correcte manier in behandeling nemen.
Indien u een klacht wenst in te dienen, kunt u dat rechtstreeks bij ons doen. U mag dit telefonisch, of schriftelijk, aan ons kenbaar maken. Zodra wij uw klacht hebben ontvangen, zullen wij contact met u opnemen en, indien gewenst, een gesprek met u plannen.
Klachtenformulier
U kunt uw klacht digitaal aan ons doorgeven. Klik hier voor het online formulier of scan onderstaande QR-code.
Het is ook mogelijk om het klachtenformulier op papier in te vullen en aan de balie afgeven of in de brievenbus voor herhaalrecepten doen.
Klachtenformulier Huisartsenpraktijk A.W.H.M. Vermazen
Klachtenformulier Huisartsenpraktijk S.A.A.M. Romeijnders
Als u uw klacht liever niet met ons wenst te bespreken, of wanneer een gesprek niet tot een bevredigend resultaat heeft geleid, heeft u de mogelijkheid om uw klacht neer te leggen bij een onafhankelijke instantie. Onze praktijk is hiervoor aangesloten bij de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE): https://www.skge.nl/. Op de website van SKGE vindt u veel informatie omtrent de behandeling van klachten en geschillen. SKGE beschikt over onafhankelijke klachtenfunctionarissen, die kunnen bemiddelen bij de behandeling van uw klacht. Er is ook een folder beschikbaar met handige informatie over de werkwijze van SKGE.
Door onze WebApp heeft u altijd inzicht in uw eigen medische gegevens: bekijk bloeduitslagen en specialistenbrieven, lees wat uw huisarts u heeft geadviseerd. Daarnaast kunt u herhaalmedicatie bestellen, een afspraak plannen of om een e-mailconsult vragen.
Wij zijn open voor nieuwe inschrijvingen. Vul met formulier volledig in. U ontvangt binnen 72 uur een bevestiging van onze praktijk per mail.
Heeft u nog verdere vragen? Dan kunt u een telefonische terugbelafspraak maken.
Neem hiervoor contact op met onze doktersassistente.
Via Mijn Medisch Dossier is het mogelijk om inzage in uw medisch dossier te verkrijgen. Het is mogelijk om inzicht te verkrijgen in onderstaande punten:
Bij minder dringende klachten kunt ons een e-Consult sturen. Onze praktijk beantwoord uw vraag dan meestal binnen 48h. Omdat u niet belt scheelt dit ons inkomende telefoontjes en helpt dit ons om drukte te spreiden.
Neem contact op met de doktersassistente of klik op de knop
U kunt via deze website uw eigen chronisch actieve medicatie herhalen. Als u langere tijd één of meerdere medicijnen gebruikt, heeft de apotheek speciaal voor u een gratis service: zij zorgen ervoor dat uw medicijnen op een vooraf afgesproken tijdstip klaar staan.
Uw huisarts zet alle informatie over uw gezondheid in de computer. Dat heet een medisch dossier. De huisarts zet er bijvoorbeeld in welke ziektes u heeft, welke onderzoeken en behandelingen u heeft gehad en welke medicijnen u gebruikt. Zo staan uw medische gegevens allemaal bij elkaar.
Je (huis)arts en je apotheken kunnen hun computer aansluiten op het Landelijk Schakelpunt (LSP). Via het LSP kunnen ze jouw belangrijkste medische gegevens delen. Een andere zorgverlener kan die medische gegevens bekijken. In onderstaande video wordt kort uitgelegd hoe het LSP werkt als je op de huisartsenpost komt.